Wie schafft man es, ein Callcenter-Projekt erfolgreich zu führen? Wie hält man Qualität, Verkauf, Gesprächslängen, Mitarbeiterfluktuation stabil?
Ich bin auf der suche nach den 10 Geboten für ein erfolgreiches Projektmanagement.
Ein paar Gebote habe ich schon:
1. Du sollst Deinen Erfolg planen...
2. Du sollst Deinen Auftraggeber jeden Wunsch von den Lippen ablesen. Du musst Ihm aber nicht jeden Wunsch erfüllen.
3.
Was fällt Euch noch ein?
Kommentar schreiben
Christian Ludwig Knoll (Sonntag, 01 Januar 2012 17:43)
3. Deine Mitarbeiter sind Dein einziges Kapital. Mehre dieses Kapital durch interenes und externe Weiterbildung
Berneice Vantrease (Mittwoch, 01 Februar 2017 12:26)
What i do not understood is in fact how you are not really much more smartly-appreciated than you might be right now. You're so intelligent. You already know therefore considerably when it comes to this subject, produced me personally believe it from so many numerous angles. Its like women and men are not fascinated until it is one thing to accomplish with Lady gaga! Your personal stuffs great. All the time take care of it up!
Landon Drewes (Mittwoch, 01 Februar 2017 17:31)
Have you ever thought about creating an ebook or guest authoring on other blogs? I have a blog based on the same subjects you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my readers would enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an email.
Pamula Casado (Mittwoch, 01 Februar 2017 18:33)
I do not even know the way I ended up right here, but I believed this post was good. I don't realize who you are but certainly you're going to a well-known blogger when you aren't already. Cheers!